czwartek, 15 lutego 2018

DLA MAMY


LILIOWY POMNIK MIŁOŚCI..

Tyś mnie mamo na Ziemię sprowadziła - śród bólów i cierpienia
oddałaś mi część siebie - bez wątpliwości cienia.
Życiem napełniłaś moje ciało młode i wielkie SERCE;
Teraz ukojeniem kładziesz kres każdej rozterce.

MIŁOŚCIĄ jest -mamo- wypełniona Twoja dusza po brzegi,
Twoja biel liliowa, najczystsze przyćmiewa śniegi.
Rozwagą i Mądrością dajesz przykład nam wokoło -
Dzień BLASKU nabiera - gdy uśmiechem rozjaśniasz czoło.

Prostoduszność i dostojność - mieścisz w sobie zgrabnie,
Delikatność i siłę - wdziękiem łączysz powabnie.
Mamo, SZTUKA to wyjątkowa - spajać sprzeczności,
Tak wiem, energia ta, ma ŹRÓDŁO w Twego serca młodości.

Twoja kobiecość harmonijna jest wzorem i piękna pomnikiem.
Dla DZIECI swoich i kwiatów -jesteś MAMO- najlepszym ogrodnikiem.
Oddaję Tobie mamo szczerość uczuć i SŁOWA - to co mam wszystko,
Choćby złośliwy świat z tego zrobił dla śmiechu igrzysko.

Gdy wiem, że jesteś GDZIEŚ - nie znam strachu dla niczego,
Choć często -zawstydzony- odwracam oczy, od spojrzenia Twego..
MAMO, uczucie, które nas łączy, nazywam MIŁOŚCIĄ.
Jestem Twoim SYNEM - ochrzciłaś mnie RADOŚCIĄ.

23.06.2003r.

1 komentarz:

  1. Wzruszający wiersz. Piękne słowa o niezwykłej miłości, bo ta matczyna jest wyjątkowa. Twoja mama może być dumna z Twoich słów, bo płyną z głębi serca i to się czuje czytając je.

    OdpowiedzUsuń