sobota, 17 lutego 2018

DLA CÓRKI VITJORJI


DLA CÓRKI VITJORJI

Kiedy patrzę na młodą śliczną dziewczynę
To w blasku jej szafirowej tęczówki płynę
Myślę widzisz, że moje SERCE rośnie nagle
Mój Galleon na pełnym oceanie rozwija żagle
Moja pasja nabiera powodów pięknieje sens
Choć może pisarskość to najsurowsze z mięs
Ale kiedy patrzę jak jesz młoda damo
I kiedy słyszę jak mówisz do Joli mamo
To krzepisz moją NADZIEJĘ MIŁOŚĆ i dodajesz sił
Wszystkie przeciwności druzgocę w marny pył
KOBIETA to SZCZĘŚCIE to MĄDROŚĆ od lat
Dla Ciebie jeszcze
NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA
PRZYSZŁOŚĆ i WSZECHŚWIAT
i WSZECHOBYWATELKA
duszyczko ma serduszko
Najpiękniejsze z mojej jabłoni rumiane jabłuszko
Masz wspaniałych braci to wielcy mężczyźni
I nasz CZAS na nich przeszłość zabliźni
Jesteśmy WALECZNI kochamy jak nikt inny
Każdy z naszych zmysłów jest dziecięco niewinny
KOCHAM CIĘ to najważniejsze bądź ZDROWA i SZCZĘŚLIWA
Pełna zuchwałego pokuszenia i radośnie złośliwa
Wiecznie niezadowolona że wymagająca i dalej
Ty tato BROWAR a mi tu WINA nalej
Białe do obiadu czerwone do kolacji a MLEKO
Na śniadanie i tańcz ze mną tańcz apteko
Że drogerjo bo szczypta tu kropla na zdrowie
Gorzej że pokątnie lepiej jak się o tym powie
Bo dyskrecja to jest wszyscy wiedzą a ty nie
Więc najlepiej oficjalnie bo JESTEM ZAKOCHANY
To już stoję i idę powiem to do (Joli) mamy..
Kto nie szanuje KOBIETY ten nie szanuje matki
I z powodu słodyczy zaglądam w Twoje szufladki
Są pachnące czyściutkie, że dbam i kocham
I jestem i pamiętam i na czas się zjawiam
KOBIETA pokocha najpewniej wyłącznie WOJOWNIKA
TAKTYKA to moja moja to jest polityka
KOBIETA jest duszą WSZECHŚWIATA w TOBIE wszystko
Jest możliwe WSZYSTKORAZEM to NASZE igrzysko
DLA DWU JASKÓŁEK DZIĘKUJĘ.
8.05.2010r.

42 wersy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz