niedziela, 11 marca 2018

DLA JOLI


DLA JOLI

Widzę Twoją twarz i tonę w szafirowych oczach
Chciałbym czuć Twoją obecność na moich kocach
Śniłaś mi się śliczna opalona piękny brzuszek
Gdy patrzę na Twoje ciało to staję się łakomczuszek
Szukam Cię w moich snach KOCHAM tę chwilę
Bez Ciebie marnieję smucę się i ginę
Ale gdy się uśmiechasz to już jestem pewien
Spotkają moje usta Twoje i pocałunek niejeden
Rozjaśni niebo namaluje światłem i wodą tęczę
A jeśli Natura tego nie zrobi to ją wyręczę
Zbuduje wielki pryzmat i rozszczepię promienie
Będą czyste i jasne tak jak Twoje sumienie
Jesteś za dobra NAJLEPSZA jestem tylko Twój
Jesteś mądra nie miewałaś w dzienniczku dwój
Zrozum też mnie bo ja Ciebie na swój rozumiem sposób
Mało jest takich jak MY lub podobnych osób
Bądź sobą przede wszystkim SZCZEROŚC to SIŁA
Ha! To dokładnie Ty do tego urocza i miła

I znów nowy początek trudny pierwszy wers
Trudny równie bardzo jest jeszcze wiersza kres
A dla mnie to na miarę cudu środek jest wszędzie
Nie ma początku ani końca moje ciche orędzie
Znalazłem inspirację Twoją buzię i oczy
Czekam na tę chwilę gdy moja dusza most przekroczy
Szykuję się do najdalszej ostatniej TU podróży
Odejdę w milczeniu wyślę bukiet pełen róży
Nikt nigdy się nie dowie ile dla Was zrobiłem
I dobrze bo chcę bo lubię bo to SERCU miłem
Słucham SERCA konkluduję myślę ROZUMEM
Ani na jotę nie sugeruję się głosu tłumem
Nasze życiorysy są tak do siebie zbliżone
I jeśli miałbym pojąć jakąś KOBIETĘ za żonę
To Ciebie JOLU tylko TY królujesz moim oczom
Pełnym BLASKU MIŁOŚCI i DUSZĄ ochoczą
Biorę się do pisania kiedy szepczesz NATCHNIENIE
Wiem jest między nami nieme porozumienie
Słyszysz moje myśli dotknęłaś już jak widzę wiesz
I dotykaj mnie kiedy tylko chcesz
Jestem przyzwoity zachęcę Cię humorem i wymową
Zauroczę Cię bez wątpienia swoją osobą
Może jestem niedorosły Ty jesteś dojrzalsza
Śliczna mądra urocza miła i najwspanialsza
To wiersz DLA CIEBIE dla mnie przyjemność radości
Niech jak najczęściej w TWOICH OCZACH i pamięci gości..

27.10.2010r. (47 wersów)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz