niedziela, 5 stycznia 2020

KRÓTKIE WYPISKI


DUGOPIS
MIÓD
WSTĄŻKA BŁĘKITNA
LAKIER DO PAZNOKCI
ROCZNIK „POLITYKI”

Kilka krótkich wypisek. Motyw wstążki oparłem na Janie Jakubie Rousseau. Tych kilka słów, z pewnej perspektywy, to wiele. Wyobraźnia chyba nie ma ograniczeń.

Kupię ładny długopis. Będę miał motywację do pisania. Przecież muszę jakoś wykorzystać te cudowne narzędzie. Pełen atramentu, który doda moim słowom siły. Będę pisał wersy – najlepiej do rymu i przepiszę je później ze trzy razy. Nigdy nie wezmę go do gęby by gryźć. To brzydki nałóg czy zwyczaj. Widuję takich co wkładają do ust długopis – cóż – pewnie głupio się uśmiechają.
Kupiłem litrowy słoik miodu wielokwiatowego. Teraz przed snem zlizuję dwie łyżeczki i marzę o oceanicznej plaży w Kalifornii. Pszczółki – moje miodowe przyjaciółki. Podziwiam tych ludzi co wkładają ręce do ula, by wyjąć plaster cudownie złocistego produktu.
Błękitna wstążka – normalnie dramat – była kradziona jakiejś wielkiej pani. Kupiłem ją od pasera, który po wypłynięciu faktu kradzieży, zwalił winę na jej służącą – że to od niej ją otrzymał. Chociaż się wyparła, było słowo przeciw słowu. A że się znali to dawało do myślenia. Sprawa ucichła, a ja wstążkę muszę zwrócić.
Zmyj z włosów żel, a z paznokci lakier. Kupiłem koledze prezent na urodziny – czarny lakier do paznokci. On ma siostrę i malują się z nudy. Trochę trudno mi to zrozumieć, ale mi też zdarzyło się popełniać głupstwa. Lubię go więc dałem mu w ten sposób do zrozumienia, że go akceptuję takim jaki jest.
Jedyne co mnie łączy z polityką to złe wybory. Kupiłem cały rocznik. Cena była okazyjna, a jak poleżą trochę na regale w piwnicy, to nabiorą mocy. Będę mógł je sprzedać z zyskiem. To inwestycja długo planowa, nawet nie zamierzam ich czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz