niedziela, 8 kwietnia 2018

MI SIĘ ŚNI (SENTYMENT)


MI SIĘ ŚNI (SENTYMENT)

Tęskniłaś za mną – mówiłaś – śniło mi się
Piszę znów atramentem barwię ciszę
Gdybym mógł spojrzeć w oczy mojego natchnienia
Wówczas znalazłbym dobry powód dla ramienia
Dla mojej dłoni by spisywać wersy żwawe
By spisywać w wersy rymowaną słowem zabawę
Chcę pisać Jolu o Twoim blasku i uroku
Chcę czytać dumę w Twoim swobodnym kroku
Jola – ten dźwięk tak mojej duszy miły
Jola – to brzmienie mi dodaje pewności i siły
Że tęskniłaś śniło mi się już to raz powiedziałem
Byłem zachwycony Jolu Twoim głosem Twoim ciałem
Zobaczyć znów Twoją główkę stópki Twoje ramiona
Powiedzieć jesteś prześliczna jesteś wymarzona
Powiem coś – moja iskra jakby – czuję jak gaśnie
Dlatego chociaż we snach spotykać Cię właśnie
Pragnę – to czysta Miłość bez cienia nienawiści
Dobry Boże niech się jeszcze niejeden sen ziści
Wiem że lubisz te pieśni ale nie piosenkarza
Za każdym razem gdy do czytania okazja się zdarza
Czytaj że jesteś piękna wspaniała i zmysłowa
Ja jestem większa Ty jesteś lepsza moja – połowa
W tę zimową porę moja za Tobą tęsknota olbrzymieje
W czystej duszy potężny wicher namiętności wieje
Jesteś prawdą jesteś Miłością Przyjaźnią natchnieniem
Jesteś tym wszystkim jakimkolwiek to nazwać imieniem
Dziś trzeźwy spisuję w myślach rymowany list do Joli
Przynosi to ulgę wielką codziennej nieszczęsnej doli
Twoja dusza Jolu jest bez skazy czysta jak diament
Siły moim słowom gładkim dodaje atrament
Moja dla Ciebie Miłość jest najczystszym z sentymentów
W wyobraźni umeblowanej z dębowych segmentów
Jolu – czysta duszo – bez najmniejszej skazy
Tobą winny kwitnąć w moich oczach obrazy
Mogę tak trwać do końca naznaczonych mi dni
Wierzyć w Ciebie Jolu wierzyć w co mi się śni
Jesteś piękna jesteś mądra jesteś sexy
Nie potrzebne Ci wysokie szpile czy czarne latexy
ok..

38 wersów 23.03.2018r.

3 komentarze:

  1. Erotyk interesujący. Ale to -Zobaczyć główkę stópki - to znaczy co? Chcesz widzieć w niej dziecko czy dojrzałą dziewczynę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre.. nigdy tak nie myślałem.. to raczej pieszczoty niż zdrobnienia.. Więcej wierszy nie pokażę na razie.. dzięki za komentarz..

    OdpowiedzUsuń